Snart helg?

Åååh vad långtråkigt det blir när man jobbar SJÄLV 11 timmar varje dag!
Halva andra veckan gjort, one to go...!

I morgon kommer Kungspudeln Rossa till mej på en sleepover, sen tar jag med henne tillbaka till dagiset för hämtning på fredag. SEN ser jag fram emot en lugn helg i fucking fred!
Jag ska ha telefonen på stör ej hela helgen och bara baka och sova. 
Kalle hade visserligen kanske en heldag planerad lördag eller söndag, men han berättar inget :P Men jag vet att han också ser fram emot att slappa, så det blir nog inget stressigt. Kanske t.o.m fixar hundvakt åt el Smoto Roto. Fan vad nice xD

Keep calm and keep working...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0