Svullo-fest

Jag vill ha en "Svullo-fest". 
Det måste heta så så att folk förstår att man ska ÄTA! 
Jag vill göra något slags dessertbord och jag vill inte att det ska stå orört liksom. 
Man kan så klart göra lite fingermat OCKSÅ, men det får inte överglänsa mina efterrätter. 

Det är så värdelöst att ha bakning som hobby egentligen. Alla äter sej mätta under middagen och sen tar alla bara en liten bit av vad man nu bakat för att vara artiga. Jävla skit! Jag tääääänker mej alltid för och äter inte för mycket mat om jag hört någon viska om efterätt ;)
Man får ju inte vara dum!

Jag tänker mej typ:
Cakepops
Chokladdoppade jordgubbar
Gräddfyllda jordgubbar
Minicupcakes
Tårta
Macaroons
Kakor
Chokladbollar


Så om vi har "Svullo-fest"... äter ni då?

Sandra Z
2014-07-24 @ 09:46:55

Jag kommer!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0