Åh, ett inlägg

Ja jisses vad vi håller på där hemma. 
Vardagsrummet börjar te sig mer och mer, samma med sovrummet. 
Köket inväntar köksbord, annars pillar man bara runt i skåpen och försöker komma på hur allt ska stå där. 
Kontoret har i stort sett glömts bort för tillfället. Det är liksom inte det roligaste rummet ;)

Vi var till May igår och hämtade två möbler som Kalle har haft stående där ett bra tag. 
Vi tänkte att de nog inte var så tunga eftersom de är ihåliga och inte superstora... Vi hade fel. 
Efter vi bara kommit av Mays innergård var de helt plötsligt jävligt tunga!
Och som på beställning började det ju givetvis även att regna...
Men vi fick hem dem tillslut och det blev jättefint :)
Jag ska ta kort senare när jag kommer hem. 

Igår plockade jag även med mig en bukett ogräs hem, hehe lupiner och hundkex. 
De var jättefina, men jag kände mig malplacerad på bussen och i stan. 
Alla stressar omkring super iordninggjorda, påväg till eller från gymmet, eller de där som förvirrar mig så genom att ha träningsbyxor och springskor men supersminkade med vanlig snygg jacka och väska?
Jag satt där i mina sunkiga jobbkläder med en stor, yvig bukett i ena näven, en hund (som ser ut som att hon försöker krypa upp i sin egen rumpa när hon står upp och ska tvätta sig) i andra och en stor ryggsäck. 

Jag tror att jag är för ung för att ha rätten att bry mig så lite som jag gör?

Men men!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0