Sakta men säkert

Först och främst får jag väl be om ursäkt till min kära Kalle som trodde att föregående inlägg skulle nämna honom när första ordet är "ÄNTLIGEN!" samma dag som han kommer hem efter en vecka, men som istället handlade om nagellack.... Förlåt. 

Kan även passa på att säga TACK!
Han skickade denna bild till mig förut...

Dessa fanns billigt på en affär han var in i och jag sa "köp någon färg bara, överraska mig". Han tolkade det som att sju färger blir bra. Vilket det för all del blev! :D


Kalle jobbar som sagt borta i Vara under veckorna nu en liten tid så jag har sjukt tråkigt här hemma....
Vissa dagar bara sitter jag här och har...kul?
Andra dagar kladdar jag med vattenfärg som jag fick för mig att jag skulle köpa. Måste säga att jag blev nöjd med den sista. 

Sen den har jag inte vågat måla mer, för det kommer nog inte bli så mycket bättre än så!
Men ikväll fick jag även ett ryck och tog tag i balkongen en gång för alla!
Så nu är det nästan klart. Det saknas dyna till soffan och lite blomlådor osv bara. 

Lådan står där bara för att hålla ner kanten nere på mattan. 


Får se vad som händer vid mitt nästa infall. Natti natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0