Bak update

Här är vad jag pysslade med i helgen btw, eftersom helgen blev inställd pga åska. På riktigt. 


Jag försökte mig på en marsipanros. Det gick ganska bra faktiskt, förutom att jag fick skära ut mina cirklar med en trubbig äggkopp (därav de fina kanterna) och att den blev lite sned. Ni kommer inte få se någon bild på den xD


Sen bakade jag kakor! Jag gjorde dem aaaaaldeles för tjocka. Jag tyckte det skulle va så gött... Det var det inte. Men nu vet jag det!


Och sen.... till Kalles STORA förtjusning, bakade jag bröd!
Superenkelt recept och inte så farligt att vänta på all denna aaaaastråkiga jäsning faktiskt. Och gött blev det. Supernyttigt bröd??? ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0