Myspys

Jag har det rätt mysigt när jag läser och äter kvällsmat i mitt gulliga kök som tar sig mer och mer <3

Killarna kollar på fotboll (dööööööd) så jag har, med glädje, förvisat mig själv till sovrummet och köket med vovvarna. 
Sigge är här och hälsar på resten av veckan nämligen! 
Han är inte så jobbig då han mest glor på Pixies matskål som han vet att han inte får ta av. Väldigt enkelt, jag vet alltid vart han är! ;)


Det ser inte riktigt lika mysigt ut på bild, men så är det väl jämt. Det är svårt att fånga mysfaktorn i en bild! Tycker jag iaf. 
Duken på bordet har varit dagen syssla. Jag var till modern och skulle få hjälp att sy om en duk och även passa på att få en sylektion. Det slutade med att hon fick göra om ALLT jag gjort. På riktigt... ALLT. Att sy är uppenbarligen inte min starka sida, men tänker jag ge upp? Jag vet inte xD eller NEJ menar jag! Jag ska klara av basicgrejerna tillslut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0