One of those days

Idag är jag tydligen arg. Arg och irriterad. För absolut ingen anledning!

Stackars mina praktikanter säger jag bara. De har inte varit här länge för dagen, men jag har en känsla av att de inte kommer få många rätt idag. 
Tur att jag har ringt in Sandra att ta stängning idag!

Vad jag helst vill göra idag är att skicka hem Tula the pooper, mysa ner mig i soffan med Pixie och se på sista avsnittet av True Blood. Igen. 

För att uppdatera lite, let's starta med Tulas fina, nya smeknamn. Tula the pooper. 
Hon har sagt emot STARKT mot hela det här med att vara hemifrån genom att bajsa inne. Både hemma och på dagis. Varje dag. 
Det gör hon aaaaaaldrig annars, så tack för den. 

För att fortsätta och avsluta, låt oss tala om mitt fuskbygge. 
De kom aldrig från Fuskbyggarna. De hade "fullt upp" sa de när Kalle ringde. 
Jag dekorerade det aldrig förutom att jag hällde på mer kristyr (för att det är gött okej?) och sen har vi ätit det. Det finns fortfarande lite kvar, men det ska reda ut när jag kommer hem!
Jag ska även äta upp chipsen OCH ostbågarna! For I am ostbågsprinsessan!

Don't judge me. OAO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0