Välkomnande måndag...

Ja varför inte starta veckan med ännu ett skyfall? Vänern har omlokaliserat sig och placerat sig utanför hunddagiset. Härligt. 
Men idag är Sofie tillbaka från sin semester iaf och jag behöver inte jobba 11 timmar!!! WOHO, det är alltid något. 

I helgen har jag bakat kakor och paj!
Kakorna hann jag inte ta kort på innan de hade ätit upp alla, men de var riktigt gulliga! Jag fick en kakstämpel av lilla mamsegull (som har namnsdag idag) nämligen ;)




Jag slängde ihop en smulpaj också av "bärrester" i frysen. Hallon och blåbär fick det bli och det var ju inte helt äckligt!

Då jag inte bara är bakmästare, utan även trädgårdsmästare som det visat sig, så har jag planterat om mina citrusväxter eftersom de växer så det knakar! Så nu håller vi återigen tummarna för att de ska växa ännu mer och att jag inte förstört dem på något vis?
Ni ska få se bild på dem sen ;)

Nu är det dags att agera lite hundexpert! Det är inte lätt att vara bra på allt....
Anja
2014-08-11 @ 20:41:37

Men ärligt Linn, borde inte du börja sälja dina bakverk? Gör affär av det, helt enkelt! Du är ju jätteduktig! Och du kan ju inte äta upp allt du bakar, eller hur? Fast å andra sidan så motionerar du ju bort allt på hundprommarna, förstås....Men jag tycker verkligen att du skulle göra affär av dina goda bakverk!!!
Kramis Anja/Vaskimatten, du vet....

Svar: Jo Anja, tro mej... Jag kan äta upp ALLT, tyvärr! xD
Annars skulle jag skulle ju kunna börja baka åt hundarna ;)
Linn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0