Cute!



Kolla vilka söta "cookie cutters" jag hittade på Claes Ohlson!
Den största cupcaken är som min handflata typ. 

Jag hittade en tjejs Youtubekanal där hon dekorerar kakor, så ja, ni förstår ju själva... Nu vill jag dekorera kakor xD
Så länge det har med bakning att göra liksom så vill jag prova :P

På tal om bakning och kanske mer specifikt cupcakes, så måste jag  erkänna en sak........
Jag glömde ta kort på mina bröllopscupcakes!
Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt, men jag glömde verkligen!
Jag skulle liksom också vilja ha bild på dem men... Det glömdes bort i all hast. 
De åts av MYCKET iaf vilket var väldigt roligt :)
Den smak som gick mest var choklad, fylld med jordgubbskompott, toppad med smörkräm. Den som jag personligen tycker blev sämst faktiskt. 

De smaker som bjöds på var:
1. Choklad, fylld med jordgubbskompott, toppad med smörkräm. 
2. Vanilj, fylld med rabarberkompott, toppad med cream cheese frosting. 
3. Red Velvet, fylld med lemon curd, toppad med cream cheese frosting. 

Den tredje tyckte jag om bäst ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0