Hoppsan?

Vad hände här liksom? Helt tomt. 

Jag har glömt bort bloggen på senaste för att jag faktiskt haft något att göra, haha. Så måste det väl ändå få vara? :P

Jag har haft både Cina och Sandra här på besök och vi har fått massa mer gjort i lägenheten (fortfarande mycket kvar men...) som ni ska få se :)

På lördag är det dags för bröllop #1, alltså Sandra och Ingemar. Vilket betyder att jag ska baka cupcakes!!!
Jag är SÅ HIMLA nervös inför bakningen, mycket mer än jag trodde att jag skulle vara. 
Tänk om de blir jättefula eller jätteäckliga för någon anledning?
Iaf så ska jag baka själva muffinsen i morgon så ska vi till festlokalen på fredag och då ska jag frosta och dekorera dem där. 

Iaf, skulle bara visa att jag inte dött. Ska ta lite kort i morgon och berätta mer om min semester hittills ;)

Sov så gott och håll tummarna för min bakning!!
Sandra Z
2014-07-03 @ 00:34:54

Kommer gå galant älskade syster <3

Ingemar
2014-07-03 @ 00:59:05

Håller tummarna! De kommer bli superbra!

Ingemar
2014-07-03 @ 00:59:16

Håller tummarna! De kommer bli superbra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0