Update!

Här är vad jag gjort hittills!

Bakat första omgången med alla smaker, fixat lite med de vita cupcakesformarna. Fick ha på dubbelt, annars lös den röda färgen igenom!
Jag har fixat första kompotten och gjort lemon curd för första gången. Det blev asgött!! Kanske inte delar med med av det? Haha



De ser väldigt tråkiga ut såhär utan frosting, de kommer vara finare i morgon. Förhoppningsvis?


Här laddar jag för nästa omgång smet. Double up coming up!
Min älskade "mormor" har fått jobba hårt idag, men hon klarar det gaaalant!

Nu när jag skulle ha så många äggulor i curden, så har jag, tro de eller ej, massa äggvitor över... Macarons någon dag kanske? ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0