Kurs

Ikväll har vi avslutning av vår första Valp/unghundskurs. Gud vad tiden går fort!

Det har blivit en väldig skillnad på hundarna sedan första tillfället vi träffades. De lugnar ner sej mycket snabbare och det märks att de är i "lärningsmode" när vi sätter igång. 

Vi hade verkligen tur att vi fick ett sånt himla härligt gäng nu som newbies. Vem vet, annars kanske vi inte känt oss så bra och kanske inte vågat fortsätta?

Tanken är att vi ska börja en vanlig grundkurs efter sommaren. Vi ska göra om direkt och sätta valpkurs 0-6 månader och sänka tempot ännu mer och ha en vanlig grundkurs som man måste gå när man börjar hos oss för att sedan trappa upp till våra fortsättningskurser. 
Detta är så spännande!! :D

Sofie lyckades faktiskt ta någon bild förra veckan på kursen och jag ska se om jag kan komma ihåg att ta några ikväll som jag kan lägga upp. Visa vilka fina, duktiga kunder och vovvar som är här!

Nu måste jag städa undan lite innan de kommer om en stund (och väcka Sofie)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0