Möhippan



Här är min vackra syster Sandra när hon skulle börja sälja godiskyssar på Karlstad Stadslopp. Hon fick faktiskt ihop typ 100 spänn tillslut tror jag?
Det är fan imponerande ändå!

Vi gjorde, som sagt, smycken. Mycket trevligt :)
Det slutade dock i en oförutsedd skattjakt. Eller kanske mer "jakten på en försvunna diamanten".
En av tjejerna upptäckte att hennes diamant trillat ur hennes vigselring!!! Panik!! Det var tydligen en diamant hon fick när hon DÖPTES som hon satt i ringen. 
Vi hittade den aldrig, men alla gick med blicken mot golvet resten av tiden i huset. 





Efter att de hurtiga sprungit stadsloppet åkte alla och gjorde sej iordning för kvällen och kl 18:00 åkte vi iväg med Räkbåten för en 4-timmars tur. Det var det roligaste på hela kvällen måste jag säga. Mycket trevligt och roligt liveband som gav oss lite instrument så vi fick vara med!
Jag tror ingen på båten hörde bandet. Vi hade nämligen HÖG allsång :P
Jag har bara film från båten och jag vet inte hur jag lägger upp det så ni får helt enkelt lita på att...
We rocked the boat!

Sedan var det dags för krogen. Vi drog ut lite här och var på drinkar och dans. 
Det var överlag en väldigt trevlig kväll och jag tror Sandra hade väldigt roligt också. Hoppas jag? 
Sandra Z
2014-07-03 @ 00:38:52

Aaaaskul hade jag :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0