Oj oj oj



Tror ni handen klarar sej? Eller måste jag kanske kapa av hela skiten?
Jag blev lite till mej när jag skar upp baugetterna i morse. 

Vi hade en SUPERTREVLIG kväll hos Jimmy(ie?) och Maria igår och det bjöds på supergod mat. Speciellt en kräftstjärtspaj!
Det blev inte jätte sent, tror taxin kom ganska precis 00:00, så idag har det inte varit någon som helst bakfylla och det är det som jag alltid är så rädd för att det ska bli, så det är awesome. 

Vi har spenderat dagen med att slappa, kolla på varsin serie haha, sovit ihop, kollat på varsin serie, sovit ihop :P
Sen kom rumphunden hem från Adam (hon håller typ på att dö av saknad tror jag) sen gjorde vi pizza. Och JAG fick lära mej göra degen. Det blev smaskigt som vanligt och det bästa är att jag slapp knåda degen eftersooooooooom.... jag har min älskade KitchenAid!! <3
Ord kan inte beskriva hur nöjd jag är med den alltså. Du och jag KitchenAid....du och jag!

Jag ser den typ som en mormor/farmor. En hjälpande hand liksom :P

Ni borde med andra ord skaffa er en. 
Tack och god natt, nu måste jag se färdigt säsong 2 av Hela England Bakar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0