Tragiskt

Usch!

Jag fick just svar från Greyhounduppfödaren jag mailade förra veckan (så klart att jag ska ha en till benget liksom? Jag vet inte vad som hände? Jag var ju SÅ inställd på en Rottweiler länge?!). 

Iaf. Jag fick svar där hon berättade att de inte blev några valpar då tiken blev svårt sjuk i hjärnhinneinflammation?! Dräktig var hon dock..... MYCKET tragisk historia :(

Men för att ta upp något roligare så kom hon ihåg mej och sa att hon tänkt kontakta mej flera gånger och jag sa att det var exakt samma här, då det alltid kommer något emellan och man glömmer. 
Men hennes hane hade tydligen inte glömt Pixan iaf, sa hon ;) haha. 
Den hanen träffade jag ju på Arken Zoo som sagt (har jag sagt det?) och det visade sej att det är fadern till hanen som SKULLE blivit pappa nu då. 
Det var den hanen (Oskar) som jag föll för. Han är skitsnygg! Han har en superspeciell färg/teckning, typ som en Welsh Springer Spaniel :P

De skulle para en, ev. två tikar i höst/vinter, så hon skulle höra av sej till mej då. Hur spännande kan inte detta bli?! :D



Cini Wini
2014-06-14 @ 23:22:40

Då snor jag en valp!

Svar: Jag med xD
Linn

Anonym
2014-06-14 @ 23:23:47

Pinsamt, nu avslöjade jag att jag vart inne på din bl8gg...

Svar: Pinsamt att du inte kan stava till blogg ;)
Linn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0