Halloween is coming...






Jag vill också göra ett Halloweenhus! :D
Men jag vet verkligen inte om jag har tålamodet...
Jag köpte dock en jäkligt bra stans för ett kakhus häromdagen, så det vore väldigt smidigt OCH det är mindre än mallarna jag gjorde själv, så det blir inte lika många turer i ugnen tror jag.

Då är ju dock frågan om man ska göra dekorationerna i marsipan eller om jag ska göra mer Royal icing denna gången och färga.... Det vore ju lättare att få massa färger om jag gör det än med marsipan eftersom jag inte har någon färg för att färga marsipan.

Vi får se :P
Det vore kul att göra lite småprylar runt om också som de har på bilderna. Typ någon pumpa eller ett spöke!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0