Kakfat :)

Igår var vi till Myrorna och jag var på jakt efter tallrikar mm för att göra mitt eget kakfat igen.
Jag snokade igenom hela stället, plockade i allt porslin och var ivägen för alla! Men det var det värt, för jag hittade det jag sökte efter och lite till. 


Det är inte världens bästa ljus på bilden, men jag är väl ingen fotograf heller?!
Det blev ett riktigt högt kakfat med tre våningar. 
Det jag har sedan innan är två våningar, så detta tornar över det vilket kommer se snyggt ut när man dukar upp :)

Förutom detta så hittade jag en liten glasburk som ser precis ut som de jag har från IKEA bara att denna faktiskt ÄR gammal på riktigt :P 
Den innehåller nu farinsocker. 
Och slutligen så hittade jag en brödform!
Jag såg en brödform, Kalle såg en form att ställa oxfiléerna i. Funkar ju vilket som!
Jag kanske även ser en glassform ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0