Gear!!

På senaste har jag snöat in mig på vandring. Allt började med att jag såg Wild!
Jag har tänkt på detta förr, men nu blossade det upp som aldrig förr. Så nu är iPaden; "vandringsmaskinen". Allt jag söker på och googlar på har med vandring och fräna saker att göra.

Klockan 11:15 skulle Kalle ner till stan och klippa sig, så det är väl bara naturligt att vi kom hem med detta?


Sovsäckar (halva priset, annars hade jag aldrig köpt så dyrt märke, haha), sporks, muggar, tändstål och 10 lysstavar.....

Vet redan vilket stormkök jag vill ha också och jag måste säga att sådana var mycket billigare än jag trodde de skulle vara. 

Nu ska jag kliva ur min sovsäck och kolla färdigt på Vikings. 
Tack och hej. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0