Myspys


Såhär mysigt kan man ha det på morgon när Siggelito är här på pensionat :)
Tur att någon myser med mig när Kalle är borta!

Sigge upptäckte sist han var här att varje gång vi åkte bussen hem så fanns det en väldigt tjusig och intressant vovve med. 

Den är dock fast i den där spegeln i taket. Men om jag stirrar på den heeeela bussresan så kanske den följer med oss av?
Det gjorde den, men fattar ju inte han :P

Annars så hämtade jag ut ett paket från Nordic Feel igår. 
En praktikant tipsade om den sidan. Det finns oändligt med produkter till (i vissa fall) mycket lägre priser!

Jag beställde detta för bara 260kr!

Så naturligtvis fick det bli hårtvättardag igår. Jag kunde inte hålla mig! 
Och de verkar funka superbra, speciellt oljesprayen!
(1 Batiste torrschampo kostar vanligtvis 70kr. Nu blev det 2 för 90kr! De är bäst!)

Nu har jag fått 46742 sms, jag antar att det är Sofie. Hej på er. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0