SOOOOL

Idag har det varit sommar? Hur i hela...?
Jag ska passa på att ta vara på detta underbara väder genom att ta en promenad hem från stan med Pixie. Se om det kan få henne att sluta irritera mig. Det har varit mycket av den varan på senaste... Skithund. 

I helgen var jag med mamma och köpte blomlådor (gröna!) och lite smått och gott. 


Nagellacket jag har på mig var föröveigt jävligt snyggt. Matt, mörkblått!

Nagellacket jag köpte är med här:

Sweet. Jag vet. 

Blomlådorna har jag inte tagit kort på då jag inte satt i några blommor än. Det ser lite tråkigt ut utan det liksom....

Jag återkommer och berättar ifall Pixie slutat irritera mig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0