Växter



Först och främst har vi citrusväxterna jag planterade förra året. De har vuxit på bra kan man väl säga!
Sekunden solen började titta fram för säsongen har de växt så det knakar. 
Den lilla i mitten är från. Mandarin. Den satte jag för bara några månader sen :)


Sen har vi mina ekar ❤️
Fr.V. Helenas (Kalles mamma), mammas och Sofies. 
Sofies löv var alldeles konstiga till en början, så jag tog bort dem och trodde faktiskt att den skulle dö, men PANG sa det och de löv den har nu kom på typ tre dagar. 
Helenas händer det ingenting med för tillfället... Den är inte död, men den växer inte direkt heller :/
Den får samma chans som alla andra så vi får väl bara vänta och se antar jag. 

PS. Ja det är jag i min stora, fluffiga, rosa morgonrock som speglas i fönstret ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0