21 Maj!

Idag är min födelsedag!! 🎉🎁🎈🎂

Kalle kunde inte hålla sig som vanligt, så jag fick lite presenter igår, hehe, vad synd va?

Då fick jag leta reda på mina presenter som han gömt och lämnat ledtrådar här och där och efter många om och men så hittade jag...


...denna! Och ett presentkort ;)
Denna har jag velat ha länge. De är så HIMLA charmiga och denna är den bästa av alla dem jag sett. 
Den är inte suuuperstor som vissa är och den har ett ställ så att den inte behöver stå längst ut på en kant för att funka. I love it!!

Idag fick jag denna otroligt fina bukett ❤️
Den är jättestor xD
Och med denna kom även massvis av godis! Kalle vet vad jag vill ha! Chips, ostkrokar, godis och Ben & Jerry's!

Pappa var här på en fika också och gav mig en liten rebus och lotter. Jag vann 90:-..... Jävla LOTTER! Det går ju inte att vinna!

Annars har jag bakat lite kakor och maränger idag. Ska göra tårta imorgon och jag tänkte ta kort på allt på lördag när allt är uppställt, men marängerna blev så söta så ni kan få ett smakprov ;)


 namnamnamnam....


LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-05-22 @ 19:38:15
URL: http://babustylee.webblogg.se

Ååååhååå, det där såg ju inte lite gott ut!? :O
Och så fin present du fick!

Svar: Eller hur ser de goa ut? Haha!
Ja den där burken ska fyllas med hemmagjord lemonad imorgon 👍
Linn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0