Macaroons

Åh fy fan så goda dessa är!


Det är synd att de är så knepiga att göra, eller tur?!
Annars hade jag gjort dessa ständigt!

Jag hittade ingen mald mandel, så jag fick skålla, skala och mala. Och eftersom jag var tvungen att göra det så blev de lite knottriga :( jag skulle ha malt dem ÄNNU lite till. 
Annars hade de varit näst intill perfekta denna omgång. Jag fick ju fötter på dem!!! Det fick jag inte sist när jag gjorde dessa med lilla mamma och det är just fötterna som är så svåra att få, så jag är sjukt nöjd med det!

Jag lät kakan ha sin mandelsmak för jag tycker att den är så god och vill inte förstöra smaken när jag kämpat så :P
Smörkrämen hade jag lite vanilj, lite citron och färgade den gul uppenbarligen. 
Supergott



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0