Halloween?

Är det Halloween denna helg?

Jag har längtat mer efter Alla helgonas som är nästa helg, för då tänder alla ljus på kyrkogården som ligger precis utanför vårt fönster. Det kommer bli så himla fint!
Vi har varit där och tänt ljus två år i rad nu och det är så mäktigt när alla ljus är tända och man ser dem lysa upp i skogen.

Iaf!
Vi såg lite bilder på Facebook och tänkte att det är nog Halloween denna helg och bestämde oss för att mysa till det lite. 
Vi köpte god mat och testade att göra Bearnaisesås tillsammans för första gången (första gången någonsin för mig). Det blev AWESOME!


Sen gjorde jag en rolig efterätt i helgens tema:


Jag övervägde att göra en arm i vit choklad som stack upp ur "jorden", men pallade inte det. 

I morgon ska vi karva "Halloween paprikor". Alltså orangea paprikor....
Vi hann inte idag, vi sov xD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0