Choklad, YEEEEY! Banan, NEEEEJ!



Vi hittade denna gulliga grej när vi var nere på stan förut också och jag slösade INGEN tid när vi kom hem, utan jag smälte choklad direkt. 
Vi doppade banan och salta kex och det var himmelskt. Verkligen vad jag behöver....verkligen. Fatty

Nu, en stund senare, sitter jag här och har ont i magen och mår illa. Naturligtvis klagar jag till Kalle och gnäller på mig själv för att jag ätit för mycket choklad, då kläcker han: Är det inte bananen då?
DET ÄR KLART ATT DET ÄR!
Bananerna har förrått mig på senaste, så för någon anledning får jag ont i magen och mår illa när jag äter det :/
Jag kan liksom inte äta banan längre...what? Har ätit banan hela livet, men nu baaa nej. 
Don't even get me started on avokado. Då måste jag trycka fingrarna i halsen (sorry TMI) för att få illamåendet och magontet att försvinna!

Så ja... Nu kan ni alla tycka synd om mig. Och få bilder av mig med fingrarna i halsen. You are most welcome!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0