Geordie Shore!

Om 50 minuter är det dags för Geordie Shore!!
Det är det enda jag ser fram emot på söndagar efter att Kalle åkt till Vara... Men nu är det sista veckan iaf, sen är han tillbaks i mina klor for eveeeer

Iaf, Geordie Shore. Om mobiltelefon har sett, så gör det! Mycket bättre än Jersey Shore (sorry, men det är sant). 


Charlotte i mitt hjärta <3 
Denna bild är från Ex on the Beach. 
Alla kommer upp ur vattnet i de minsta badkläder de hittat och alla är så jävla vältränade och överdrivet snygga. 
Charlotte väljer att komma upp ur vattnet i en våtdräkt. LOVE HER!
När jag såg det flyttade hon in i mitt hjärta permanent. 
Ikväll kommer Gaz krossa hennes hjärta dock, så....jag kanske blir ledsen xD
Jag är väldigt empatisk. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0