Blogg? Vilken blogg?

Om man skulle ta tag i det här med bloggandet igen tro.
Finns det något nytt att skriva om då?
Ja. 
Betyder det nödvändigtvis att jag kommer skriva om det?
Nja. 
Men något ska man väl kunna klämma ur sig så att säga. 

Har nyss läst Cirkel, Eld och Nyckeln. Fem hundra år efter alla andra, men de var bra för det!
Jag och Sofie försöker se den (Cirkeln) på bio nu men det var tydligen inte så lätt som jag trodde det skulle va. 
Första helgen gick den inte alls för att det var så "premiärtätt". Den hade haft premiär veckan innan, så det är klart att alla som vill se den givetvis redan sett den, de har ju haft en hel helg på sig liksom.
Andra helgen gick den bara som "nattbio" enligt Sofie. Det vill säga att den började 20:40. 
Vi får nog vänta tills vi kan se den hemma skulle jag tro. 

Nu när jag meddelat er om min återvändo ska jag återgå till att mysa med vovvarna på dagis medan jag lyssnar på klassisk musik och tittar på vattenfärgsmålningar på Youtube. 
Is it just me? Ok. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0