1 maj

Idag är vi i Kil och firar May som fyller...200? Nej inte riktigt va! 95 kanske, något sånt. 
Det är den piggaste gamlingen jag någonsin mött. 
Hon pratar på att pumpa luft i cykeldäcken nu så att hon kan ge sig ut och leta efter någon blomma här i dagarna! Ja jisses. 

Det slog mig nu när vi firar att JAG snart fyller år! Hur hände detta? Igen liksom?! Vad ska jag baka?!
Funderar på om man ska göra en god kokostårta jag sett recept på ingen av mina böcker och sen kanske lite fina kakor och maränger i fina färger....? Maränger är ju så tjusiga!

Här är några jag gjorde för ett tag sedan. Man skulle ju kunna göra sådana i fina pastellfärger 😃

Jag ska ju dock ha mattjuven Sigge då också....vi får väl se om fikat får stå i fred på bordet!

Nu ska jag trycka i mig ohyggligt mycket av grillat kött, pommes och Beeeaaaa!
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-05-01 @ 15:31:13
URL: http://babustylee.webblogg.se

Tack. Verkligen. Nu blev jag sugen på maränger också...

Vet du inte vad du vill baka så kan jag tipsa om den här bloggen: http://baakochmaat.se/ masssssssaaa gott där inne. ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0