Oops I did it again

Jag glömmer alltid bloggen....

Här är iaf några bilder på fikat jag gjorde till min födelsedag :)

Sigge tycker att han borde få ta för sig....
Vaniljmaränger, choklad/jordgubbstårta och Hallongrottor :)


Tårtan var helt perfekt. Så perfekt att Kalle ha beställt en exakt likadan till sin födelsedag. Fast hallon istället för jordgubbar. 

Efter fikat åkte vi och spenderade natten i Kil hos Kalles pappa och bror (hans mamma är fortfarande i Mexiko) och när vi sen kom tillbaka på söndagen såg jag dessa lappar i gången.




Det verkar som om vi valde precis rätt natt att sova borta på!
Vi har ALDRIG blivit störda av grannar här förr, på något sätt! Så detta var förvånande. 
Men som sagt, vi var ju inte hemma så det var väl lika bra att de passade på ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0