đŸ‘đŸ»yes? đŸ‘ŽđŸ»no?

Okej. 
SĂ„ mina Fruit rollups sög. TyvĂ€rr. 
De var verkligen inte goda nÄgonstans. SkrÀll? Allt nyttigt Àr Àckligt!
Men jag tÀnker inte ge upp för det, jag har andra recept som ska testas och ni fÄr hÀnga med!

Idag har vi möblerat om bland vovvarna pĂ„ dagiset för att fĂ„ plats med de nya som vill börja. 
Det blir sÄ rörigt i huvudet nÀr man ska flytta pÄ dem dÄ man Àr sÄ van att de sitter dÀr de sitter, men jag tror de nya grupperna blir bra!

Annars idag sĂ„ försökte jag mig pĂ„ havregrynsgröt i morse igen. Denna gĂ„ng med kanel och lite mjölk (sist hade jag blĂ„bĂ€r och lite vanilj). Det kanske smakade liiite mindre som blött papper, men inte mycket. 
Men kampen fortsÀtter dÀr ocksÄ!

Nu ska jag ÄtergÄ till att springa in och ut i regnet med vovvarna ;)
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine
2015-05-05 @ 19:05:40
URL: http://babustylee.webblogg.se

HAHA. Sa ju att nyttiga godisar inte Àr goda. Blöö.

Svar: Jag veeet, men jag mÄste ju prova xD
Linn




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

linnstahre.blogg.se

Hundar, bakning och massa strunt! Mest strunt.

RSS 2.0